Shop Mobile More Submit  Join Login
Cosplay Fever: 11-03-10 by CosplayFever Cosplay Fever: 11-03-10 by CosplayFever
Iain plays Death Note
From Death Note
Costume self-made
Photo by Rob, London MCM Expo, October 09

[WEB EXCLUSIVE: this photo is not for the Cosplay Fever book]
Add a Comment:
 
:iconfaistaff:
FaiStaff Featured By Owner 3 days ago  New member
Hahahaha
Reply
:iconfallengirl266:
Fallengirl266 Featured By Owner Apr 24, 2015  Student Traditional Artist
Ha..me when I first cosplayed
Reply
:iconwemex:
wemex Featured By Owner Mar 17, 2015
:D  I don't know why but it's kinda cuteSpinning L 
Reply
:iconart-love-2000:
art-love-2000 Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Filmographer
monokumaa I'm sorry but this is just it and I really gotta stop spamming you X'D
Reply
:iconspectrodraqon:
SpectroDraqon Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Digital Artist
ohhhh mother of god.

i'm laughing myself to death 
Reply
:iconart-love-2000:
art-love-2000 Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Filmographer
yessss, and then I go as misa misa XD
Reply
:iconkinuna:
Kinuna Featured By Owner Feb 26, 2015  Hobbyist General Artist
LOL how did u eat with that on XD
Reply
:iconnesthi:
NesThi Featured By Owner Jan 6, 2015
Finally! the Answer!
Reply
:iconbeatrichesiniel:
BeatricheSiniel Featured By Owner Jul 23, 2014  Student Artist
hahah
great cosplay XD
Reply
:iconjeffromelun:
Jeffromelun Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist General Artist
XDD Masterpiece!
Reply
:iconphoto-phanttom:
Photo-Phanttom Featured By Owner Dec 15, 2013  Hobbyist General Artist
WIN!
Reply
:iconyennerich:
Yennerich Featured By Owner Nov 17, 2013
i scrolled for the long time just for some fun looking at some cosplays and then there is YOU!! xDDD

really awesome, i love it! 
Reply
:iconaeryssketches:
AerysSketches Featured By Owner Nov 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I must say it...BEST COSTUME EVER XD
Love the all-stars color detail xD
Reply
:iconridleyrambunctious:
ridleyrambunctious Featured By Owner Sep 28, 2013  Hobbyist Artist
this is the best thing ever
Reply
:iconmissjawad:
MissJawad Featured By Owner Sep 15, 2013
Awesome Death Note Cosplay!! :D its one of my faves
Reply
:iconalliexo:
Alliexo Featured By Owner Aug 25, 2013  Professional Filmographer
Hahaha, this is great ^^
Reply
:iconsasukesuzuke:
SasukeSuzuke Featured By Owner Aug 16, 2013  Student General Artist
Best.Cosplay.Ever.
Reply
:iconlucyrose3:
lucyrose3 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist General Artist
funny! :D
Reply
:icon06johns:
06johns Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist
xD awesome
Reply
:iconhetaliafangrl13:
hetaliafangrl13 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist General Artist
THIS.
Reply
:iconmaychang259:
maychang259 Featured By Owner Jun 17, 2013  Hobbyist Artist
omg x'DD Lol!!! I just died of laughter
Reply
:iconcheveyo-98:
cheveyo-98 Featured By Owner May 26, 2013  Hobbyist General Artist
that is awesome!!
Reply
:iconshionchi:
Shionchi Featured By Owner Feb 23, 2013  Student General Artist
I love it it's so funny! LOL :DD
Reply
:iconmickeyhell123:
Mickeyhell123 Featured By Owner Feb 21, 2013  Hobbyist Photographer
omg can i write in you O.o ^_^
Reply
:icondoctorwhoone:
DoctorWhoOne Featured By Owner Jan 31, 2013
Ive seen him in afew videos on YouTube. Not sure if Ive actually spotted him in at the Expo thou, but if I do then that will be fun !! :D
Reply
:icondeathoffallenones:
DeathOfFallenOnes Featured By Owner Aug 15, 2011  Hobbyist General Artist
haha wow real creative! haha i would totally do that if i couldnt decide who to dress up as- as it is i cant decide between BB and Ryuk! ( though im thinking BB bc my friend is gonna b L)
Reply
:iconblanche-sama:
Blanche-sama Featured By Owner Aug 15, 2011  Student Writer
LOL
Reply
:iconmycookiex:
MyCookiex Featured By Owner Aug 14, 2011  Hobbyist
OMG, I just had a laughing fit XD its great!!! (if not really funny)
Reply
:iconmiyuart:
MiyuArt Featured By Owner Aug 14, 2011
THE. BEST.
DEATH NOTE COSPLAY.
I'VE. EVER.
SEEN IN MY LIFE.
BWAHAHAHA XD
Reply
:iconherrjanik:
HerrJanik Featured By Owner Aug 14, 2011
cool.
why Death Note is so happy? :D
Reply
:icon12haruhi34:
12Haruhi34 Featured By Owner Jun 27, 2011  Hobbyist
EPIC WIN.
Reply
:iconriku4:
riku4 Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist General Artist
lol cool shoes too :rofl:
Reply
:iconjoiesmile:
JoieSmile Featured By Owner Apr 9, 2011
THAT IS SUCH A WIN. :sushi: :kitty: :la:
Reply
:iconcosplayfever:
CosplayFever Featured By Owner Apr 10, 2011
ikr :)
Reply
:iconthe-true-mek:
the-true-meK Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist General Artist
the hell, yesh!!! :iconpervplz: x'DD
Reply
:iconjoeywaii:
joeywaii Featured By Owner Oct 4, 2010  Professional Digital Artist
That face...
Reply
:iconfailedjuliet:
FailedJuliet Featured By Owner May 19, 2010
fffffff amazing.
Reply
:iconkatsumesena:
KatsumeSena Featured By Owner Mar 31, 2010
ROFL <3
Reply
:iconxii-larxene:
XII-Larxene Featured By Owner Mar 16, 2010
You should deffinately put that in the book XD its amazing.
Reply
:iconcosplayfever:
CosplayFever Featured By Owner Mar 16, 2010
Thanks - not this shot tho.
Reply
:icontoriapawnage:
ToriaPawnage Featured By Owner Mar 11, 2010  Student General Artist
Best. Cosplay. Evar.
Reply
:iconkenseihighartist1:
KenseiHighArtist1 Featured By Owner Mar 11, 2010
Funny how he has a strong resemblance to Light Yagami...:rofl:
But awesome cosplay. I remember stalking him for a bit.
Reply
:iconguenhwyvar-drizzt:
Guenhwyvar-Drizzt Featured By Owner Mar 11, 2010  Student Artisan Crafter
OH MAH GOSH HE IS COOL!!! truly truly epic.
Reply
:iconragn4rock:
RaGn4rOcK Featured By Owner Mar 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
really good :3
Reply
:iconlittlegeeky:
LittleGeeky Featured By Owner Mar 11, 2010
Haha I love how he looks so happy even though he's a death note XD
Reply
:iconrozenmaidenfan:
RozenMaidenFan Featured By Owner Mar 11, 2010  Hobbyist Photographer
...I don't even know what to say xD
Reply
:iconoryx-gazella:
oryx-gazella Featured By Owner Mar 11, 2010  Professional Filmographer
I remember this! XDDD

Freakin awesome :thumbsup:
Reply
:icongaaralovesyou:
gaaralovesyou Featured By Owner Mar 11, 2010  Professional Photographer
AWESOME!!!!!!!!!!!!! Someone else cosplay as a pen :) or an apple!!! :D
Reply
:iconmahjoxi:
Mahjoxi Featured By Owner Mar 11, 2010
I loved it <3 I just wondered how'd they'd get up if they started lieing down... @w@
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 10, 2010
Image Size
122 KB
Resolution
596×850
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,547 (5 today)
Favourites
365 (who?)
Comments
58
Downloads
27
×